Zimný prechod roklinami Slovenského raja

posted in: Príspevky | 0

Už 16. ročník „Zimného prechodu roklinami Slovenského raja“ sa uskutočnil 15.-17.2.2019 pre nás známom prostredí „Horského domu“ na Čingove. V piatok večer sa schádzame takmer všetci, pochutnávame si na výbornej „fazulovici“, ktorú pre všetkých pripravila Darinka.

Sobota ráno – spoločné foto a hromadne odchádzame na trasu, smer Závojový vodopád. V „základnom tábore“ ostávajú len majstri kuchári Milan a Peter. S napätím očakávame ako bude tento rok vodopád vyzerať a či nás pustí „cez seba“. Sme však príjemne prekvapení, že železné rebríky sú úplne suché a vodopád sa kompletne celý zmenil na ľadopád. Nasledujúci Vyšný vodopád je so svojimi tvarmi ešte krajší. Cez Kláštorisko a Čertovu sihoť sa vraciame späť na Čingov. Po návrate sme už všetci – prišli aj Lydka s Julom a spoločne sa púšťame do guláša, ktorý nám uvarili Milan s Petrom. A že je guláš skvelý, o tom svedčí aj ticho v miestnosti…

V nedeľu sa delíme, Fero s bratom Mirom idú na Tomášovský výhľad, ostatní volíme Košiarny briežok a Soviu skalu. Po návrate dojedáme guláš, lúčime sa s domácimi a pomaly rozchádzame domov.